Acasa Educație Cum îți poți ajuta copilașul să doarmă cât mai bine?

Cum îți poți ajuta copilașul să doarmă cât mai bine?

5 min read
0
0
123

Un motiv de consultații frecvente la pediatri, dar și la medicii generaliști, insomnia celor mai mici poate să fie destul de stresantă pentru părinți. Iată însă în acest articol mai multe soluții și idei pentru a pune capăt nopților agitate.

Cele mai recente raporturi cu privire la problemele legate de somn indică faptul că 75% din problemele legate de insomnia infantilă au la bază cauze comportamentale. Putem avea deci în față un copil anxios sau care este foarte receptiv tensiunilor sau care are probleme la școală. Pe scurt, tinerii sau micuții dorm noaptea la fel cum au trăit ziua. Deci înainte de a găsi un simptom, va trebui să se găsească motivul.

Homeopatia, un tratament benefic pentru cei mici. Terapeutica homeopatică poate oferi o alternativă fără efecte secundare, fără pericole și fără să dea dependență. particularitatea sa este de a propune medicamente în funcție de simptomele prezente la micuți.

Deci homeopatia poate fi de folos atunci când:

  • un copil are insomnii care se traduc prin diaree emotivă și aerofagie sau chiar și anxietate și dorința de a plânge.
  • suferă de terori nocturne sau îi vine foarte greu să adoarmă.
  • țipă sau șușotește dormind și se trezește în mod brutal descriind coșmarurile pe care le are.
  • suferă de terori nocturne însoțite de somnambulism și dă fără încetare din picioare și din mâini din picioare.

În manieră generală, tratamentele homeopatice trebuie să fie date la culcare și de repetat pe timp de noapte dacă este cazul. Este de ajuns dacă dai granule micuților pacienți, cerându-le să țină granulele în gură până la topire.

Cele mai bune practici care pot favoriza somnul. Înainte de a se alarma cu privire la o anumită patologie, trebuie prin a începe să se ofere copilului cel mai bun mediu posibil pentru a-i favoriza somnul. Iată câteva sfaturi foarte ușor de pus în aplicare, dând dovadă în același timp de multă răbdare. Acestea nu au cum să funcționeze încă din prima seară.

  • dormitorul sau camera unde dorm copiii trebuie să fie aerisite chiar și iarna cu 15 minute de culcare.
  • verifică fiecare încăpere din casă care trebuie să fie între 18 și 20 de grade.
  • ecranele pot altera calitatea somnului și trebuie să fie lăsate deoparte înainte de somn.
  • cina trebuie să fie cât mai lejeră și cel mai bine ar fi să se evite supele sau ciorbele pentru ca micuții să nu meargă prea mult la baie.
  • cel mai bine ar fi ca seara să se respecte un ritual. O baie de exemplu va ajuta copiii să se relaxeze.
Facebook Comments
Arata mai multe articole asemanatoare
Arata mai multe scrise de  anca
Arata mai multe din Educație

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vezi si articolul recomandat:

Lucruri pe care orice viitoare mămică trebuie să le știe

Înainte de a deveni mamă, experiența maternității pare a fi o iluzie perfectă. Cu toate ac…