Acasa Mămici Anca Grăsimile în alimentația copilului

Grăsimile în alimentația copilului

2 min read
0
0
46

Grăsimile au o reputație proastă. Cu toate acestea, sunt uneori utile, chiar necesare. De exemplu, grăsimile bune ne ajută să folosim mai bine vitaminele, Vitamina D în special care este esențială pentru absorbția calciului. Grăsimile dau și energie pe lângă faptul că au și un aport considerabil în creșterea și dezvoltarea copilului.

Încă de la naștere, bebelușul trebuie să aibă o alimentație constituită din 50% grăsimi pentru a se asigura creșterea și dezvoltarea sa. Între 1-3 ani, 30-40% din caloriile pe care un copil le consumă trebuie să provină din grăsimi. După vârsta de 3 ani, grăsimile trebuie să îi furnizeze, zi de zi, în jur de 20-35% calorii.

Pentru a reuși acest lucru, nu este necesar să adaugi untul în alimentația sa. Copilul absoarbe grăsimile de care are nevoie consumând lapte și mâncând în mod regulat iaurt, brânză sau unt de arahide. Nucile, avocado, ouăle, carnea, peștele gras si produsele din soia sunt surse excelente de grasime.

Care sunt grăsimile de evitat?

Produsele transformate, cartofii prăjiți de exemplu, mezelurile, biscuiții și produsele de patiserie conțin un număr mare de grăsimi mai puțin bune – grăsimi saturate și Citeste mai multe

Comentarii Facebook
Arata mai multe articole asemanatoare
Arata mai multe scrise de  anca
Arata mai multe din Anca

Lasă un răspuns

Vezi si articolul recomandat:

Micul-dejun: sunt cerealele bune pentru copii?

Copiii adoră cerealele. În schimb, părinții se întreabă dacă cerealele de la micul-dejun s…