Acasa Mămici Anca Alimentația copilului pe timp de iarnă

Alimentația copilului pe timp de iarnă

2 min read
0
0
10

Atunci când afară temperatura scade, scade și temperatura corpului. Planul corect de alimentație al copilului pe timp de iarnă este următorul: 30% grăsime, 40% carbohidrați și 30% proteine.

Rădăcini pentru a înfrunta frigul. Printre legumele ideale de consumat iarna se numără cartofii, morcovii, sfecla sau ardeii. O mulțime de alimente bogate în glucoză care să le ofere copiilor energia necesară pentru a răspunde cât mai bine frigului. Oferă-le sub formă de ciorbe sau alături de alte legume.

Legume verzi pentru a rămâne puternic. Spanacul, broccoli și varza sunt cele mai potrivite legume verzi de consumat iarna. Primele sunt cele care îi conferă copilului vitamina A de care are nevoie și fier. În plus, varza este o sursă excelentă de vitamina C și de magneziu. Broccoli conține vitamina C și este un puternic stimulent al imunității. Asigură-te că se află în meniu cât mai des cu putință.

Fructe colorate pentru vitalitate. Pentru ca micuțul să-și facă plinul cu vitamine și minerale oferă-i fructe cât mai colorate cu putință. Cu cât sunt mai colorate, cu atât conțin mai multe lucruri bune și sănătoase. Vitamine din grupa B, acid folic, ideale pentru a Citeste mai multe

Comentarii Facebook
Arata mai multe articole asemanatoare
Arata mai multe scrise de  anca
Arata mai multe din Anca

Lasă un răspuns

Vezi si articolul recomandat:

Cum facem ca magia de Crăciun să dureze mai mult timp

Perioada sărbătorilor de iarnă reprezintă un moment propice pentru a crea o atmosferă de f…